קאהן וחכם: "חוצפה לעתור לבג"צ נגד השכבות החלשות"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on קאהן וחכם: "חוצפה לעתור לבג"צ נגד השכבות החלשות"

    בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' על מצב הביטחוני: "גל הטרור משתולל, אולי באמת אין פתרון?". על עו"ד אליעד שרגא: "הוא לא רודף את אריה דרעי אלא את השכבות החלשות. זו חוצפה ממדרגה ראשונה לעתור לבג"צ נגד צעד שיעזור לשכבות החלשות. מי אתה בכלל?" ויוקר המחיה: "זה הזמן לשאול, מה עשתה הממשלה בעניין?"

    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בצלאל קאהן ודוד חכם פתחו את הבוקר בתוכנית 'מהדורת הבוקר' כשהם משוחחים על כל העניינים הבוערים. הם פתחו במצב הביטחוני ובישיבת הקבינט שהתקיימה אתמול. דוד חכם: "אתמול בקבינט בן גביר דרש לחזור למדיניות נוקשה יותר של סגרים ומעצרים, וגלנט טען שכבר עושים זאת. אז אם הוא צודק ולמרות זאת גל הטרור משתולל, אולי באמת אין פתרון?" קאהן: "אני לא איש ביטחון, ואני סומך על המערכת. תפקידנו לשאול שאלות אבל לא לקבוע עובדות".

    השניים שוחחו שוב על הסערה סביב יו"ר התנועה לאיכות השלטון עו"ד אליעד שרגא. חכם: "רק אתמול, ממש רגע לאחר שנחשף קלונו, שב שרגא והשמיע קול, ושוב נגד אריה דרעי, כאשר הגיש עתירה נגד תלושי המזון" קאהן: "הוא לא רודף את אריה דרעי אלא את השכבות החלשות. זו חוצפה ממדרגה ראשונה לעתור לבג"צ נגד צעד שיעזור לשכבות החלשות. מי אתה בכלל?" חכם: "בימים האחרונים קצת נחשף מי הוא באמת"…

    ולגב יוקר המחיה המשתולל. חכם: "לאחר החגים יעלו שוב מחירי המזון, וזה הזמן לשאול מה עשתה הממשלה בעניין? הקימו ועדה מיוחדת אבל מה היא עשתה עד כה? יוקר המחיה משתולל והמצב נוראי".

    ולסיום התייחסות קצרה לעיתון 'הארץ'. קאהן: "הבוקר בעיתון הארץ, הופיעה הבהרה. העיתון מתנצל ושב בו מפרסום מודעה המגנה את הסרבנות". חכם: "הארץ זה לא עיתון אלא פאשקוויל".

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צודקים לגמרי
      זו חוצפה גדולה לעתור נגד החלשים ,
      אבל גם לפזר הבטחות בחירות בלי לממש אותם זו חוצפה לא פחות גדולה…

      תכל'ס ,
      אף פוליטיקאי לא דואג לחלשים השקופים…